loading...
مجله آرایشی و زیبایی تم تن
sahar بازدید : 20 دوشنبه 29 خرداد 1402 نظرات (0)
بهترین موبر

موهای صورت در زنان بسیار رایج و کاملا طبیعی است و ممکن است در اثر مصرف برخی داروها یا تغییرات هورمونی ایجاد شوند. لزومی ندارد که حتما برای آن کاری کنید؛ اما اگر تصمیم به حذف این موهای زائد دارید، این راهنما برای شماست. در این مقاله بهترین موبر را برای انواع پوست خانم ها و آقایان معرفی می کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

چگونه موهای صورت را از بین ببریم؟ استفاده از پودر موبر برای صورت مجاز است؟

برای حذف دائمی موهای صورت با لیزر می ‌توانید به یک متخصص پوست مراجعه کنید. یک گزینه بسیار مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر و البته زمان برتر هم، استفاده از محصولات موبر است. اما با وجود بسیاری از کرم ‌ها، موم ‌ها و ابزارهای موجود، چگونه می توان بهترین موبر را برای پوست خود پیدا کرد؟ جفری فرووویتز، پزشک متخصص پوست در فلوریدا، می‌ گوید: «راهکار این است که یک برند معروف را انتخاب کنید و با احتیاط پیش بروید.»

لورا کاندون، متخصص زیبایی در نیوجرسی، می گوید: «اگر پوست حساسی دارید، بهترین موبر محصولی است که به طور خاص برای پوست حساس [ساخته شده] باشد. می ‌توانید آن را روی قسمت‌ هایی از بدن مانند پشت گوش، پشت گردن، ران یا داخل مچ آزمایش کنید تا مطمئن شوید حساسیتی به آن ندارید. اگر دچار خارش، سوختگی یا برآمدگی های قرمز شدید، فورا مصرف آن را متوقف کنید.»

اگر لیزرهای خانگی را برای از بین بردن موهای صورت ترجیح می دهید، دستگاهی را انتخاب کنید که برای انواع پوست ایمن بوده و به پوست شما آسیبی نرساند. بنابراین قبل از تصمیم گیری، نظرات و توضیحات محصول را به دقت بخوانید.

و گاهی اوقات استفاده از چندین تکنیک برای از بین بردن موهای زائد نتیجه بهتری دارد. کاندون می ‌گوید: «من توصیه می‌کنم از چند روش مختلف برای کند کردن یا توقف رشد موهای صورت استفاده کنید، زیرا موهای هر کس بر اساس نوع بدن فرد متفاوت رشد می‌ کند. برخی از افراد به لیزر، برخی به بند انداختن صورت و برخی به کرم‌ های موبر بهتر پاسخ می ‌دهند. استفاده از هر سه این روش ها به طور همزمان، می تواند نتایج بسیار بهتری داشته باشد و بنابراین موهای صورت دیرتر رشد کنند.»

روش اصلاح صورت زنان

کرم موبر صورت چیست؟

قبل از آن که به معرفی بهترین کرم های موبر بپردازیم، بهتر است کمی بیشتر با این محصولات آشنا شوید. کرم های موبر مواد شیمیایی قلیایی مختلفی دارند که به طور ایمن با موهای بدن شما واکنش نشان می دهد. هنگامی که کرم موبر روی پوست مالیده می شود، این مواد شیمیایی پروتئین ساختار مو یعنی کراتین را تجزیه می کند و باعث حل شدن مو می شود. بعد از آن، ماده ژله ای باقی مانده را می توان با کمی آب از روی پوست شست.

برخی از کرم‌ ها برای انواع پوست مناسب هستند، با این حال توصیه می کنیم قبل از استفاده از آن روی صورت، موبر را روی قسمت کوچکی از پوست آزمایش کنید؛ به خصوص اگر کرم حاوی مواد معطر باشد که معمولا حساسیت زا هستند. علاوه بر این کار می توانید کرم های موبر مخصوص پوست های حساس را انتخاب و یا با پزشک پوست خود مشورت کنید.

مزایا و معایب استفاده از موبر صورت

مشکل شما چه موهای لب بالایی باشد، چه موهای چانه، پیدا کردن روشی برای رفع موهای زائد که کارآمد باشد، به خصوص درباره صورت، می تواند دشوار باشد. در مقایسه با روش‌های دیگر، مانند اپیلاسیون یا لیزر، کرم می‌تواند کمتر موثر باشد و قطعا بهترین موبر دائمی نیست، اما مزایایی هم از جمله استفاده راحت، بدون درد و بسیار مقرون به صرفه بودن دارد.

از طرف دیگر استفاده از کرم موبر برای برخی از زنان باعث درد یا قرمزی می شود؛ به خصوص اگر پوست بسیار حساسی داشته باشید. اگر متوجه شدید که محصولی باعث تحریک پوست می شود، پزشک عمومی شما باید کرم Vaniqua را تجویز کند؛ دارویی که فقط با نسخه تجویز می شود و به طور خاص برای از بین بردن موهای زبر و ضخیم صورت طراحی شده است.

مزایای کرم موبر صورت:

  • سریع
  • راحت – 5 تا 10 دقیقه طول می کشد
  • موثر در نواحی که دسترسی به آن ها سخت است
  • بدون درد
  • مقرون به صرفه

معایب کرم موبر صورت:

  • ممکن است باعث تحریک پوست شود
  • اثر طولانی مدتی مانند لیزر ندارد
  • گاهی بوی قوی و نامطبوعی دارد

چگونه موهای صورت را از بین ببریم

آیا کرمی وجود دارد که دائم موهای صورت را از بین ببرد؟

با اینکه استفاده از کرم های موبر برای بسیاری سریع و راحت است، اما هیچ کدام از این کرم ها نتایج طولانی مدتی ندارند؛ زیرا مو را از فولیکول جدا نمی کنند. اگر به دنبال چیزی هستید که برای مدت طولانی تری جواب دهد، لازم است به دنبال روش های دیگری که البته گران تر هم هستند، باشید.

لیزر موهای زائد و الکترولیز دو روشی است که فولیکول مو را برای کاهش ضخامت و میزان رشد مجدد مو مورد هدف قرار می دهند، اما حتی برای اینکه از این روش های جایگزین کرم موبر بهترین نتیجه را بگیرید لازم است پیگیری و مداومت داشته باشید.

عوارض کرم موبر برای ناحیه تناسلی

هنگامی که به لیست مواد تشکیل‌دهنده کرم موبر نگاه می‌کنیم، به سرعت متوجه می‌شویم که حاوی برخی از محرک‌های شناخته شده پوست مانند هیدروکسید کلسیم، متیل کلرو ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون است. اگر پوست حساسی دارید، حتی در صورت مصرف بهترین کرم موبر نیز ممکن است به این موارد واکنش نشان دهید. بنابراین نمی‌توانید از این کرم به منظور از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید. کرم موبر عوارض جانبی دیگری نیز دارد و بسیاری از آن‌ها به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های استفاده رخ می‌دهند:

  • احساس سوزش که در این صورت باید محل را با آب فراوان شستشو دهید
  • تحریک و التهاب که معمولا تا ۲۴ ساعت باقی می‌ماند
  • قرمزی و سوختگی پوست

 

عوارض اسپری موبر ناحیه تناسلی

اسپری موبر ناحیه تناسلی نیز همانند کرم موبر دارای عوارض جانبی است. یکی از این عوارض، تحریک و حساس شدن پوست است. این یک عارضه جانبی رایج در مصرف اسپری موبر ناحیه تناسلی است، بنابراین باید مراقب باشید که در ۲۴ ساعت آینده چه چیزی را روی پوست خود اعمال می‌کنید. اگر لایه محافظ پوست تحت تأثیر قرار گرفته و تحریک شده باشد، محافظت خوبی در برابر عوامل خارجی ارائه نخواهد کرد.

هترین کار این است که از مصرف اسپری‌های حاوی آلرژن‌های بالقوه مانند عطر یا مقادیر زیاد عصاره‌های گیاهی خودداری کنید. الکل یکی دیگر از موادی است که باید از آن اجتناب کنید؛ زیرا باعث خشکی بیشتر پوست می‌شود. توصیه ما این است که پس از مصرف اسپری موبر برای ناحیه تناسلی، لباس نخی و گشاد بپوشید و از فعالیت‌های شدید بپرهیزید.

طرز استفاده از اسپری موبر برای ناحیه تناسلی

مزیت استفاده از اسپری موبر برای ناحیه تناسلی این است که برخلاف کرم موبر، نیازی به کاردک برای از بین بردن موهای زائد ندارد. برای مصرف باید ابتدا اسپری را تکان دهید و سپس آن را با فاصله چند سانتی‌متری روی ناحیه مورد نظر بفشارید. در مرحله بعد باید کمی صبر کنید تا اسپری اثرگذاری خود را اعمال کند. این میزان مکث در برندهای مختلف متفاوت است و آن را می‌توان با مطالعه از روی بروشور متوجه شد. به طور میانگین، معمولا ۸ تا ۱۰ دقیقه زمان لازم است تا اسپری موبر تاثیر خود را بگذارد. سپس ناحیه تناسلی را با آب فراوان شستشو دهید.

معرفی انواع موبر از بهترین برندها

در ادامه این مقاله بهترین موبر برای آقایان و خانم ها را معرفی می کنیم. اگر به دنبال راهکار مقرون به صرفه و بدون دردی برای حذف موهای زائد صورت خود هستید، پیشنهاد می کنیم حتما محصولات زیر را امتحان کنید.

بهترین کرم موبر صورت برای پوست حساس: نیر

گاهی اوقات، برندهای زیبایی قدیمی به یک دلیل ساده مورد استفاده قرار می گیرند: آن ها فقط درست کار می کنند. برند نیر هم از این قاعده مستثنی نیست و هنوز هم بعد از گذشت سال ها بهترین کرم موبر صورت محسوب می شود.

این محصول موهای زائد را نرم می ‌کند تا از سطح پوست کنده شوند و یا حتی باعث می شود موها از ریشه جدا شوند. بسیار مهم است که دستورالعمل همراه این موبر را به دقت دنبال کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید و در عین حال پوستتان نسوزد یا تحریک نشود. در صورت مصرف داروهای تجویزی آکنه، از جمله Retin-A، از مصرف این محصول خودداری کنید، زیرا این ترکیب می‌تواند پوست شما را بیش از حد حساس کند.

جالب است بدانید بیش از 2000 خریدار در آمازون به کرم صورت Nair امتیاز 5 ستاره داده اند. یکی از خریداران نوشته بود: «مثل یک طلسم عمل می‌کند» دیگری نوشته: «همیشه برای من سخت بود که تمام موهایم را از روی لبم بردارم. برخی موها ظریف و برخی دیگر ضخیم هستند. اولین باری که من از این کرم موبر استفاده کردم همه چیز را از بین برد! هیچ قرمزی یا تحریکی که همیشه با دیگر محصولات داشتم، باقی نمی ماند. من خیلی راحت شدم که بالاخره یک موبر مناسب برای صورت پیدا کردم! از خرید این محصول پشیمان نخواهید شد.»

بهترین موبر

بهترین موبر زنانه برای موهای ضخیم: موبر سرجی

بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد صورت این است که ابتدا توجه کنید چه نوع مویی روی صورت خود دارید. اگر موهای صورت شما ضخیم است، بهترین موبر کرمی است که به طور ویژه برای از بین بردن موهای ضخیم صورت ساخته شده است. در واقع با افزایش سن، موها ضخیم تر و تیره تر می شوند. در نتیجه کرم Surgi برای کسانی که موهای تیره ‌تر و ضخیم تری دارند، توصیه می‌ شود.

برای استفاده از این کرم موبر باید یک لایه ضخیم و یکنواخت را روی صورت خود بمالید (ابتدا تست کنید که حساسیتی نداشته باشید!)، تقریبا چهار دقیقه صبر کنید، سپس با ابزار همراه آن، موبر را پاک کنید و از پوست بدون مو خود لذت ببرید.

Surgi-Cream یکی از محصولات محبوب و پرفروش در آمازون است و نزدیک به 300 امتیاز مثبت از مشتریان دارد (که همین نشان می دهد که قطعا شما در داشتن موهای ضخیم صورت تنها نیستید). به گفته خریداران سرجی بهترین مارک کرم موبر صورت بوده که حتی روی سرسخت ترین موها که به سختی از بین می روند، موثر است و همچنین روی پوست های حساس هم به خوبی کار می کند. یکی از مصرف کنندگان نوشته: «بعد از 4 دقیقه، تمام موها بدون هیچ دردی از بین رفتند. این یک محصول معجزه آساست – یک صرفه جویی واقعی در پول و زمان.»

بهترین برای موهای ضخیم: موبر سرجی

بهترین کرم موبر صورت برای پوست حساس: آون

در حقیقت از بین بردن موهای صورت کاملا بدون درد نیست و گاهی اوقات ممکن است این فرآیند حتی چند روز بعد باعث سوزش یا سوختگی شود. خوشبختانه، Avon یک کرم موبر مناسب برای حذف موهای زائد پوست های حساس تولید کرده است. فرمولاسیون این محصول بدون عطر و بر پایه آلوئه ورا بوده و به اندازه ای ملایم است که بدون تحریک پوست و سوزش آن، موهای زائد و نازک را از بین می برد. (اما به خاطر داشته باشید که برای موهای ضخیم تر توصیه نمی شود).

مشتریان این کرم را به دلیل قیمت مناسب آن دوست دارند و می گویند که به خصوص برای موهای پشت لب خوب کار می کند، اما باید دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید و به یاد داشته باشید که این یک موبر دائمی موهای زائد نیست. یکی از مصرف کنندگان نوشته: «کار با این کرم موبر سریع و آسان است و در نتیجه استفاده از آن هیچ سوختگی احساس نمی ‌کنید».

بهترین کرم موبر صورت برای پوست حساس: آون

بهترین مارک کرم موبر: سالی هنسن

سالی هنسن یکی از برندهای مطمئن و قابل اعتماد در میان زنان در هر سنی است و کرم موبر آن، موهای ظریف صورت را تنها در هشت دقیقه از بین می برد. بسیاری از مصرف کنندگان این موبر را به دلیل ملایم بودن آن بهترین می دانند؛ به این معنی که برای پوست ‌های حساس عالی است و صورت شما را، بدون آن که ردی از تحریک و قرمزی برجای بگذارد، صاف می ‌کند.

همچنین این محصول حاوی عصاره گیاه بید و دانه کدو تنبل است که ظاهرا به کاهش رشد مو کمک می کند. به همین دلایل بسیاری معتقدند سالی هنسن بهترین کرم موبر صورت خارجی را تولید می کند.

بهترین مارک کرم موبر: سالی هنسن

ماسک موبر صورت زنانه: کرم موبر اسموت کر

برند اسموت کر در آمازون رتبه بسیار بالایی دارد و برای بسیاری از مصرف کنندگان که سال ‌ها به دنبال بهترین موبر بوده اند، رتبه اول را به خود اختصاص داده است. مانند کرم سالی هنسن، موبر اسموت کر هم فرمول ملایمی دارد که برای پوست های حساس ایده آل است و به نوعی می توان آن را بهترین کرم موبر صورت ضد حساسیت دانست، اما برای زدودن موهای زبرتر و ضخیم تر ممکن است کمی تلاش و حوصله بیشتر لازم باشد.

توجه داشته باشید که این برند علاوه بر موبر صورت، موبر بدن هم تولید می کند که به هیچ عنوان نباید از آن برای صورت خود استفاده کنید.

کرم موبر اسموت کر

بهترین کرم مو بر صورت برای پوست جوش دار: ویت

استفاده از بهترین موبر صورت ویت به ویژه توسط خانم هایی که موهای صورت کمی دارند، پوست را صاف و هیدراته می کند. با این موبر، 5 تا 10 دقیقه کافی است تا از شر موهای مزاحم خلاص شوید، که از نظر ما از اصلاح روزانه صورت بهتر است. این کیت همچنین یک کاردک دارد که استفاده از آن را راحت می کند. علاوه بر این محصول، برند ویت بهترین موبر مردانه را هم تولید کرده که بسیار محبوب و پرطرفدار است.

با وجود اینکه این محصول برای افرادی با پوست حساس طراحی شده، اما حاوی عطری است که بوی سولفوریکی را که معمولا کرم های موبر دارند، می پوشاند. این ویژگی ممکن است برای کسانی که واقعا نمی توانند بوی کرم های موبر را تحمل کنند، عالی باشد، اما اگر پوست بیش از حد حساسی دارید، قبل از مصرف حتما آزمایش پوستی انجام دهید.

بهترین کرم مو بر صورت: ویت

بهترین اسپری موبر صورت زنانه: نئومن

اسپری موبر نئومن، از مواد و ترکیبات کاملا طبیعی ساخته شده و دوستدار پوست شماست. این موبر بهترین گزینه برای از بین بردن موهای بدن و صورت بدون هیچ درد و تحریکی است. عصاره های گیاهی طبیعی این محصول از خشکی و کم آبی پوست شما جلوگیری و پوست را نرم و لطیف می کند.

جالب است بدانید استفاده از این اسپری به مدت 4 هفته می تواند به طور موثری رشد موها را کاهش دهد. این اسپری علاوه بر صورت برای دیگر نواحی بدن مانند بازوها، پاها، پشت، زیر بغل و بیکینی قابل استفاده بوده و بدون ایجاد هیچ گونه تحریکی عمل می کند.

بهترین اسپری موبر: نئومن

بهترین کرم موبر ایرانی: کرم موبر سینره برای ناحیه تناسلی

یکی از برندهای معتبر ایرانی با سابقه درخشان در تولید محصولات مراقبت از پوست و مو سینره است. اگر توان پرداخت هزینه بالای محصولات فوق را ندارید و یا به هر دلیلی تهیه آن ها امکان پذیر نیست، توصیه می کنیم حتما کرم موبر سینره را امتحان کنید. این کرم در عین حال که کارایی بالایی دارد، بسیار ملایم بوده و پوست را تحریک نمی کند و نمی سوزاند.

این کرم مستقیما روی ریشه موهای زائد اثر می گذارد و بنابراین مدت زمان بیشتری طول می کشد تا موهای صورت مجددا رشد کنند. این محصول حاوی تیوگلیکولات کلسیم و سدیم است که با نفوذ به داخل ساقه مو، پروتئین ساختاری موها را حل می کند. در نتیجه به راحتی مثلا صرفا با کشیدن یک پارچه نم دار، موها زدوده می شوند. در این محصول روغن گل همیشه بهار و آلوئه ورا هم وجود دارد که از التهاب پیشگیری کرده و پوست را نرم و لطیف می سازد. در سایت های نظرسنجی ایرانی، نام کرم سینره به وفور به عنوان بهترین موبر دیده می شود.

بهترین کرم موبر ایرانی: سینره

بهترین پودر موبر برای صورت آقایان و خانم ها: آیتن

آیتن تنها پودر موبر صورت موجود در بازار ایران است که علاوه بر بدن، برای پوست صورت هم قابل استفاده است. اما از آنجایی که پودرها قدرت بیشتری نسبت به کرم های موبر دارند، توصیه می کنیم حتما قبل از استفاده از آن روی صورت، پودر را روی ناحیه کوچکی از پوستتان امتحان کنید.

ترکیبات موجود در بهترین پودر موبر صورت آیتن رشد موهای زائد را کاهش می دهد و در اثر استفاده مکرر از آن موها را کم می کند. این پودر برخلاف دیگر محصولات مشابه کاملا بدون بو است؛ بنابراین به ویژه اگر در آپارتمان زندگی می کنید، این موبر بهترین گزینه خواهد بود. علاوه بر این، موبر آیتن در ناحیه زانو و آرنج خاصیت لایه برداری و ضد چروکی دارد و بوی نامطبوع عرق را در قسمت هایی مانند زیر بغل از بین می برد.

آیتن

چگونه از کرم موبرصورت استفاده کنیم؟

بعد از اینکه بهترین موبر مناسب پوست صورت و موهای خود را انتخاب کردید، نوبت به یادگیری استفاده از آن می رسد. با وجود اینکه ممکن است نحوه استفاده از کرم های موبر واضح به نظر برسد، مهم است که دستورالعمل ها را بخوانید؛ چرا که برندهای مختلف کرم موبر دستورالعمل های کمی متفاوتی دارند. همچنین خواندن دستورالعمل روی موبر، به شما امکان می دهد تا از عوارض جانبی احتمالی آن آگاه باشید و ترکیبات کرم را برای هر چیزی که ممکن است به آن حساسیت داشته باشید، بررسی کنید.

اگر دفعه اول است که از این محصول استفاده می کنید، قبل از استفاده از مقدار قابل توجهی روی صورت خود، آن را روی قسمت کوچکی از پوست امتحان کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید و کرم را در ناحیه بسیار کوچکی از خط فک خود بمالید. اگر بعد از گذشت 24 ساعت هیچ واکنش یا تحریکی در ناحیه مورد نظر مشاهده نکردید، استفاده از آن بر روی صورت شما بی خطر است.

هنگام استفاده از کرم موبر باید صورت شما تمیز و خشک باشد تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای شستشوی صحیح صورت، آن را با آب گرم خیس کنید، یک پاک کننده بزنید و سپس پوست خود را لایه برداری کنید. در نهایت صورت خود را با آب خنک بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید.

نحوه استفاده از موبر برای صورت

معمولا یک کاردک آرایشی به عنوان بخشی از کیت همراه کرم های موبر است. مقداری از کرم موبر را روی انتهای خمیده کاردک بریزید. با دقت تمام موهایی را که می خواهید بردارید، با یک لایه ضخیم کرم بپوشانید. برای بهترین نتیجه، کرم موبر را بلافاصله بعد از دوش گرفتن یا در اواخر حمام خود بمالید.

اگر کاردک ندارید، می توانید از آن با انگشتان دست یا سواب پنبه ای هم استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر از کرم موبر خود برای از بین بردن موهای زائد ابرو استفاده می کنید، ابتدا باید با مداد ابرو، طرح کلی ابروهای خود را مشخص کنید. سپس، کرم را روی موهایی که خارج از طرح هستند، بمالید.

بعد از اینکه کرم موبر را روی نواحی مورد نظر بر پوست صورت خود زدید، اگر مقداری از کرم روی دست‌ هایتان باقی ماند، بهتر است آن ‌ها را بشویید. دست های خود را سریعا با صابون دست و آب گرم بشویید و سپس آن ها را با یک حوله تمیز خشک کنید.

اکثر برندهای کرم موبر توصیه می کنند که کرم را حدود 5 دقیقه روی پوست بگذارید و اگر موهای صورت شما ضخیم است، چند دقیقه دیگر بگذارید بماند. البته به هیچ عنوان نباید کرم های موبر بیش از 10 دقیقه روی صورت بمانند. با این حال، برخی از مارک ها متفاوت هستند؛ بنابراین حتما دستورالعمل روی جعبه را خوب بررسی کنید.

اصلاح صورت زنان

زمان باقی ماندن کرم های موبر روی صورت مهم است. در واقع حتی اگر بهترین موبر را هم تهیه کرده باشید، در صورتی که بیش از حد روی پوست شما بماند، می تواند پوست را تحریک و قرمز کند. بنابراین زنگ هشدار تلفن همراه خود را تنظیم و یا از تایمر آشپزخانه استفاده کنید تا زمان را از دست ندهید.

طرز پاک کردن کرم موبر صورت

قبل از اینکه کرم موبر را از روی پوست خود پاک کنید، بررسی کنید که آیا موها کنده می شوند یا نه. برای پاک کردن مقدار بسیار کمی از کرم از یک کاردک یا پارچه نم داری استفاده کنید. نگاه دقیقی به این ناحیه بیندازید تا مطمئن شوید که زمان کافی برای حل شدن موها گذشته است.

وقتی متوجه شدید که موها از روی صورتتان به راحتی جدا می شوند، یک دستمال را با آب گرم مرطوب کنید و به آرامی تمام کرم را پاک کنید. وقتی کارتان تمام شد، دستمال را با دست بشویید تا تمام کرم و موهای زائد پاک شده و آن را روی پیشخوان بگذارید تا خشک شود. در نهایت، صورت خود را با آب خنک بشویید تا مطمئن شوید که هیچ موی زائدی روی پوست شما باقی نمانده است. سپس صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید.

حتی در صورت استفاده از بهترین موبر برای اینکه پوستتان خشک یا تحریک نشود، ایده خوبی است که مقداری مرطوب کننده یا آبرسان صورت را درست پس از شستشوی صورت به پوست خود بزنید. مرطوب کننده را به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید. لوسیون را به کل صورت خود بمالید، اما برای قسمت هایی که کرم موبر زده بودید، وقت بیشتری صرف کنید.

اگر متوجه قرمزی بیش از حد، خارش، پوسته پوسته شدن یا سایر علائم تحریک شدید پوست شدید، به پزشک خود مراجعه کنید و از استفاده مجدد از کرم موبر خودداری کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 1,200
  • بازدید کلی : 3,337